Salah lubang lagi...
Salam untuk penghulu segala hari buat wahai sahabat2ku sekalian, maaf r aku xde nape nak cite pada korg cuma aku ada sedikit cite nak di kongsikan bersama korg, petang maring aku dengan member aku kuar cari sponsor untuk konvokesyen dan juga seminar feqh semasa kt kawasan bando, waktu ktorg kuar tu adalah seorang mak cik telefon member aku suh g amik sedikit sumbangan untuk semua tu, tapi lain la pula cite'y ktorg kena diberi " tazkirah " mengenai kelebihan mesin minuman...mesin minuman apa haa itu yang kita x tahu lagi????hahahahah.....kata member aku yang seorang lagi, uncle kita dah salah lubang pulak hari ini!!!....apa lagi aku dengan member aku gelak jelah, gelak2 jugak tapi macam tu la hampir 1 jam ktorg kena diberi " tazkirah"...bengang la jugak, tapi ala kulli hal e2 la rancah kehidupan dunia sekarang.
0 Responses

Post a Comment

  • IKUT SAYA